SIEMACHA: zmieniamy się na wiosnę

21 March 2016
Category Informacje
SIEMACHA: zmieniamy się na wiosnę

Pierwszy dzień wiosny przynosi odświeżenie wizerunku Stowarzyszenia SIEMACHA. Znikają dawne kolory, a na ich miejsce pojawi się jeden dominujący – turkus. Oto nowa identyfikacja wizualna na miarę organizacji, która rozwija się w szybkim tempie i nie boi się zmian.

 

Nowa identyfikacja SIEMACHY jest oparta na nazwie i kolorze turkusowym, co ma symbolizować otwartość i zaufanie, jakim wiele instytucji obdarza Stowarzyszenie. Z drugiej strony charakteryzuje się nowoczesnym designem. Bardzo podobnie będzie funkcjonować w różnych postaciach: od materiałów oficjalnych po reklamowe.

Nowy logotyp SIEMACHY symbolizuje wszywkę - metkę, dzięki której Stowarzyszenie w sposób precyzyjny zaznacza swoją obecność. Tym samym podpisuje się pod działalnością, z której jest dumne.
 

- SIEMACHA to jedna z największych w Polsce organizacji społecznych, która z pełnym zaangażowaniem zapewnia młodym ludziom szerokie spektrum możliwości rozwojowych. Wdrażamy nowatorskie, wychodzące naprzeciw zmianom społecznym metody pracy z młodzieżą, co teraz ma swoje odzwierciedlenie także w identyfikacji wizualnej – mówi ks. Andrzej Augustyński, Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia.

Zmieniona identyfikacja wizualna zakłada ujednolicenie kolorystyki wszystkich logotypów Stowarzyszenia i marek, które do niego należą. Nowy system identyfikacji ma być elastyczny i wielowymiarowy oraz uprościć komunikację z różnymi grupami odbiorców: wychowankami, rodzicami, przedstawicielami administracji publicznej czy partnerami.

Nową identyfikację przygotował zespół Stowarzyszenia SIEMACHA, zajmujący się komunikacją i marketingiem.

 
25 lat SIEMACHY close