Lider Marki Małopolskiej 2014

14 April 2015
Category Informacje
Lider Marki Małopolskiej 2014
Zachęcamy do głosowania na Delikatesy Alma w plebiscycie Lider Marki Małopolskiej 2014 Jest to tytuł przyznawany dla firmy, której nazwa lub produkty przyczyniają się do wzrostu prestiżu Małopolski i rozsławienia naszego regionu w całym kraju i/lub poza jego granicami.

Siemacha od lat współpracuje z siecią sklepów Alma, organizując między innymi zbiórki publiczne na terenie delikatesów. Dzięki zebranym w ten sposób środkom byliśmy w stanie wesprzeć działalność dziesięciu placówek dziennych SIEMACHA Spot i całodobowych SIEMACHA Spot 24/7. Część funduszy przeznaczyliśmy na remont pracowni muzycznej, wyjazdy weekendowe i zagraniczne wychowanków, organizację dodatkowych warsztatów artystycznych oraz zajęć edukacyjnych.

Głosować na Almę można do 18.04 za pomocą Facebooka i/lub SMS o treści: LIDERMM.2 na numer 72355 (koszt 2,46 zł z VAT). Więcej informacji o plebiscycie można zdobyć na stronach Dziennika.

LMA MARKET – sieć delikatesów i supermarketów należących do krakowskiej firmy ALMA MARKET S.A. Pierwszy wielkopowierzchniowy sklep Alma w Krakowie pojawił się w 1995 roku przy ul. Pilotów 6 i szybko stał się synonimem dobrego smaku. Delikatesy Alma reklamują się hasłem „To więcej niż sklep — to miejsce, z którego co dzień można rozpocząć fascynującą podróż po świecie kulinarnych doznań”.

Wśród niebywałego bogactwa wysokogatunkowych towarów z całego świata (60 tys. rodzajów!), udostępnionych zgodnie z najlepszą kupiecką tradycją, zawsze znajduje się miejsce na małopolskie produkty regionalne, jak chleb prądnicki, podhalański oscypek, karp zatorski i kiełbasa lisiecka.

Dziś delikatesy Alma funkcjonują w kilkudziesięciu miejscowościach Polski. Misją firmy jest stworzenie najbardziej przyjaznego sklepu w danym mieście. ALMA realizuje tę misję z powodzeniem, rozsławiając nasz region i jego produkty.
alma   plebiscyt  
25 lat SIEMACHY close